مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 05:152021-07-29سياسي

دومین بیمارستان مجهز تنفسی ارتش در خاش افتتاح شد


دومین بیمارستان مجهز دائمی تنفسی ارتش در خاش با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش، استاندار سیستان و بلوچستان و ائمه جمعه شیعه و سنی در این شهرستان افتتاح شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دومین بیمارستان مجهز دائمی تنفسی ارتش در خاش با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش، استاندار سیستان و بلوچستان و ائمه جمعه شیعه و سنی در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم افتتاح این بیمارستان گفت: نیروی زمینی ارتش، تهدید کرونا را به فرصتی برای خدمت به مردم و محرومین تبدیل کرد و ترجمانی از کار جهادی و مدیریت جهادی و انقلابی را به نمایش گذاشت.

امیر سرتیپ حیدری اعیاد قربان و غدیر را به مردم خاش تبریک گفت و از علمای اهل تسنن و تشیع، که با همدلی و اتحاد، میزبان خوبی برای فرزندان ارتش در خاش بوده اند، تقدیر و تشکر کرد.

وی دستور فرمانده معظم کل قوا مبنی بر کمک به مردم در بحران کرونا را، امر ولایت و خدمت به مردم را عین ولایتمداری دانست و گفت: امروز ضمن افتتاح این بیمارستان برای خدمت به مردم نجیب و شریف استان سیستان و بلوچستان و خاص شهر خاش اقدامات لازم برای رفع مشکل آب و برق چند روستایی که در صحبت های فرماندار گفته شد به زودی شروع و اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین بیمارستان مجهز تنفسی ارتش در خاش افتتاح شد

دومین بیمارستان مجهز تنفسی ارتش در خاش افتتاح شد