مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 16:052021-07-28بين الملل

کتائب حزب الله عراق: دولت الکاظمی صلاحیت مذاکره با آمریکا را ندارد


پس از پایان دور چهارم گفت و گوهای راهبردی بغداد-واشنگتن و توافق دو طرف بر خروج نیروهای رزمی آمریکا از خاک عراق و ابقای مشاوران نظامی، سخنگوی کتائب حزب الله عراق گفت که دولت کنونی عراق صلاحیت مذاکره با واشنگتن را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین المل خبرگزاری فارس، جعفر الحسینی سخنگوی نظامی گروه مقاومت کتائب حزب الله عراق در مصاحبه با شبکه بی بی سی عربی توضیحاتی در خصوص گفت و گوهای راهبردی عراق و آمریکا ارائه کرد.

کانال تلگرامی صابرین نیوز بخشی از مصاحبه مذکور را منتشر کرد که سخنگوی نظامی کتائب حزب الله در آن اظهار داشت: هیچ نظامی آمریکایی در عراق مورد قبول نیست؛ نه مشاوران نه مربیان نظامی و.

.

جعفر الحسینی ادامه داد: مسئله دوم این است که حکومت کنونی عراق به ریاست مصطفی الکاظمی و وزیر خارجه او اساسا صلاحیت ورود به چنین مذاکراتی را با آمریکا ندارند .

الحسینی اضافه کرد: از این نظر که نوعی انسجام در مواضع وجود دارد.

آمریکایی ها و مصطفی الکاظمی کاملا می دانند که منافع آن ها مشترک است.

صحبت از این است که الکاظمی منافع مشترک و منسجم با موضع آمریکا دارد لذا او نماینده عراقی ها-اراده آن ها و حاکمیت [کشورشان]- نیست .

وی همچنین اظهار داشت: در نتیجه، کسی که مذاکره می کند بایست نماینده تمام مردم عراق و باید به دنبال حاکمیت عراق باشد نه به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتائب حزب الله عراق: دولت الکاظمی صلاحیت مذاکره با آمریکا را ندارد

کتائب حزب الله عراق: دولت الکاظمی صلاحیت مذاکره با آمریکا را ندارد