مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 09:352021-07-28سياسي

5000 پرس غذای گرم در روز عید غدیر در گلستان توزیع می شود


رییس قرارگاه خدمت رسانی امیرالمومنین(ع) گلستان گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم و با کمک اقشار مختلف مردم 5 هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر طبخ و بین کودکان بی سرپرست و خانواده های کم درآمد گلستانی توزیع می شود.

- علی رسولی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به احادیث و روایات طعام دادن در روز غید غدیر ثواب بسیار داشته تا جایی که روایت شده  به منزله طعام دادن به انبیا و اوصیا است.

وی تصریح کرد: به منظور گرامیداشت این روز عظیم و ترویج فرهنگ علوی بین نسل جوان در یک پویش مردمی این قرارگاه اقدام به پخت غذای گرم خواهد کرد.

رییس قرارگاه خدمت رسانی امیرالمومنین (ع) خاطرنشان کرد: این قرارگاه کاملا مستقل و مردمی بوده و زیر نظر هیچ دستگاه اجرایی یا ارگانی فعالیت نمی کند.

وی ادامه داد: با کمک مردم عزیز گلستان تلاش داریم تا در روز عید غدیر خم 5 هزار پرس غذای گرم طبخ و بین کودکان بی سرپرست و خانواده های کم درآمد گلستانی توزیع کنیم.

رسولی گفت: همچنین 500 بسته معیشتی به ارزش ریالی 2 میلیارد ریال تهیه و بین نیازمندان گلستانی توزیع می شود.

وی بیان کرد: مردم عزیز گلستانی برای سهیم شدن در این پویش می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6063-7311-0439-1579 به نام ابوالقاسم کیانی واریز کنند، هر سهم برای هر پرس غذای گرم 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 پرس غذای گرم در روز عید غدیر در گلستان توزیع می شود

5000 پرس غذای گرم در روز عید غدیر در گلستان توزیع می شود