مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 08:052021-07-28سياسي

قدر و غدیر ویژه برنامه رادیو قرآن به مناسبت عید غدیر


شبکه رادیویی قرآن به مناسبت عیدسعید غدیر، دهه امامت و ولایت، ویژه برنامه قدر و غدیر را به صورت جُنگ میدانی و زنده تقدیم علاقه مندان می کند.

- قدر و غدیر" ویژه برنامه رادیو قرآن به مناسبت عید غدیر شبکه رادیویی قرآن به مناسبت عیدسعید غدیر، دهه امامت و ولایت، ویژه برنامه "قدر و غدیر" را به صورت جُنگ میدانی و زنده تقدیم علاقه مندان می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ همزمان با فرارسیدن عیدسعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت، گروه علوم قرآنی رادیو قرآن ویژه برنامه قدر و غدیر را برای عموم شنوندگان تدارک دیده است.

این برنامه چهارشنبه 6 مرداد ماه از ساعت 21 به مدت 120 دقیقه به صورت جُنگی میدانی و زنده از آستان مطهر امامزاده هلال بن علی علیهماالسلام فرزند بلافصل امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام، واقع در شهر آران و بیدگل از توابع کاشان تقدیم شنوندگان خواهد شد.

ویژه برنامه قدر و غدیر با هدف ترویج فرهنگ غدیر و ولایت و زنده نگه داشتن این واقعه بزرگ به روی آنتن رادیو قرآن خواهد رفت.

بر اساس این گزارش قدر و غدیر شامل آیتم های متنوعی از قبیل مسابقه؛ مسابقه ای شاد و مفرح برای کودکان، نوجوانان و جوانان حاضر در محفل و سوال پیامکی برای شنوندگان، آیتم نمایش، روایت، مستند، خطبه خوانی غدیر، شعر خوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدر و غدیر ویژه برنامه رادیو قرآن به مناسبت عید غدیر

قدر و غدیر ویژه برنامه رادیو قرآن به مناسبت عید غدیر