مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 07:002021-07-28اجتماعي

نصب 473 دوربین نظارت تصویری در سطح معابر شهر


مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: تاکنون با مطالعات، برنامه ریزی و استعلام از پلیس راهور، 473 دوربین نظارت تصویری در سطح معابر شهر نصب و راه اندازی شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: تاکنون با مطالعات، برنامه ریزی و استعلام از پلیس راهور، 473 دوربین نظارت تصویری در سطح معابر شهر نصب و راه اندازی شده است.

هادی عطارزاده طوسی در این خصوص اظهار کرد: این دوربین ها در معابری که به لحاظ ترافیکی دارای اهمیت هستند و رصد آن ها منجر به مدیریت بهینه خواهد شد، نصب شده است.

نصب این دوربین ها در میدان کارآفرین، تقاطع ستاری- آموزگار، تقاطع رهایی- سرافرازان، تقاطع ادیب- اندیشه، میدان لادن، توس 54 و بزرگراه پیامبر اعظم (ص) 73 انجام شده است.

وی افزود: تاکنون با مطالعات، برنامه ریزی و استعلام از پلیس راهور، 473 دوربین نظارت تصویری در سطح معابر شهر که نیاز به رصد تصویری داشته، نصب و راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، عطارزاده طوسی در خصوص هدف از نصب و راه اندازی این دوربین ها، تاکید کرد: نظارت بر روند ترافیک، اصلاح زمانبندی چراغ های فرماندهی، رویت تصادفات، رفع مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور خودروها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 473 دوربین نظارت تصویری در سطح معابر شهر

نصب 473 دوربین نظارت تصویری در سطح معابر شهر