مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 05:302021-07-28سياسي

لزوم توجه به امکان سنجی و زمان سنجی صدور مجوز اقامتگاه های بوم گردی


دبیر جامعه حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی ایران با اشاره به مشکلات ناشی از قطعی برق و شیوع ویروس کرونا، گفت: صدور مجوز تأسیس اقامتگاه های بوم گردی مستلزم ملاحظات دقیق زیست محیطی، - دبیر جامعه حرفه ای اقامت گاه های بوم گردی ایران مطرح کرد لزوم توجه به امکان سنجی و زمان سنجی صدور مجوز اقامتگاه های بوم گردی ایسنا/خراسان رضوی دبیر جامعه حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی ایران با اشاره به مشکلات ناشی از قطعی برق و شیوع ویروس کرونا، گفت: صدور مجوز تأسیس اقامتگاه های بوم گردی مستلزم ملاحظات دقیق زیست محیطی، فرهنگی و توسعه پایدار است.

صادق کاظمیان در گفت وگو با ایسنا درخصوص تاریخچه اقامتگاه های بوم گردی اظهار کرد: ایجاد و تأسیس اقامتگاه ها، دوره جدیدی در گردشگری ایران به وجود آورده است.

باید گفت تأسیس اقامتگاه ها حدود 15 سال پیش و در کویر مرکزی ایران آغاز شده و در 5 یا 6 سال گذشته نیز در خراسان رونق یافته است.

وی افزود: تاسیس اقامتگاه های بوم گردی در خراسان به گونه ای پیش رفته است که در حال حاضر بیش از 120 اقامتگاه بوم گردی در این استان وجود دارد که خوشبختانه این اقامتگاه ها جزء اقامتگاه های با کیفیت کشور به شمار می آیند.

دبیر جامعه حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی ایران ادامه داد: با وجود اینکه توسعه ای در زمینه اقامتگاه ها صورت گرفته است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به امکان سنجی و زمان سنجی صدور مجوز اقامتگاه های بوم گردی

لزوم توجه به امکان سنجی و زمان سنجی صدور مجوز اقامتگاه های بوم گردی