مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 04:352021-07-28اقتصادي

زیرساخت های جاده روستای گردشگری نظم آباد اراک توسعه می یابد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از توسعه زیرساخت های گردشگری جاده روستای گردشگری نظم آباد اراک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، مصطفی مرزبان اظهار کرد: عملیات اجرایی توسعه زیرساخت های گردشگری و اصلاح راه دسترسی به مجتمع گردشگری سعادت واقع در ابتدای روستای گردشگری نظم آباد اراک آغاز شد.

وی افزود: برای اصلاح راه دسترسی به این مجتمع گردشگری که دو سال پیش فعالیت خود را با داشتن فضایی برای پذیرایی و سفره خانه سنتی، آغاز کرد، مبلغ 2 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی بیان کرد: روستای نظم آباد در حاشیه شهر اراک به عنوان یکی از روستاهای هدف گردشگری استان است و به دلیل ویژگی های موجود و شاخص های لازم، محل مناسبی برای سرمایه گذاری و ایجاد مجموعه های گردشگری محسوب می شود، البته به دلیل عدم توسعه زیرساخت های مناسب از جمله راه دسترسی، وجود شبکه آب و فاضلاب مناسب و.

شرایط برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران قدری سخت و دشوار کرده است.

مرزبان اضافه کرد: در حال حاضر معاونت امور عمرانی استانداری مرکزی در حال تهیه طرح جامع و مطالعات امکان سنجی در روستای مذکور است که در و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های جاده روستای گردشگری نظم آباد اراک توسعه می یابد

زیرساخت های جاده روستای گردشگری نظم آباد اراک توسعه می یابد