مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1400 ساعت 03:102021-07-27فرهنگي

عکاسی فیلم های سینمایی سوژه مستند «هنر عکاسی فیلم» شد


حمیدرضا زینالی از تهیه فیلم مستند «هنر عکاسی فیلم» با موضوع عکاسی فیلم های سینمایی، خبر داد که به بررسی سیر تکامل تاریخ عکاسی فیلم در سینمای ایران می پردازد.

- حمیدرضا زینالی از تهیه فیلم مستند هنر عکاسی فیلم با موضوع عکاسی فیلم های سینمایی، خبر داد که به بررسی سیر تکامل تاریخ عکاسی فیلم در سینمای ایران می پردازد.

حمیدرضا زینالی کارگردان و تهیه کننده فیلم مستند هنر عکاسی فیلم درباره این مستند به خبرنگار مهر گفت: این فیلم مستند، پژوهش تز دکتری امین علی کردی بود که با من مطرح کرد و تصمیم گرفتیم با توجه به اینکه در مورد سیر عکاسی فیلم در تاریخ سینمای ایران اطلاعات زیادی موجود نیست، این مستند را کار کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای این کار، با افراد مرتبط و عکاسان زیادی تماس گرفته شده است، بیان کرد: تعداد زیادی از افراد و عکاس هایی که با آن ها تماس گرفتیم با ما همکاری نکردند اما تلاش کردیم بخش هایی که جای آنها در روند مستند و نمایش در مصاحبه ها خالی بود، با نریشن گذاری کامل کنیم.

زینالی تصریح کرد: مستند هنر عکاسی فیلم به بررسی سیر تکامل تاریخ عکاسی فیلم در سینمای ایران می پردازد و در آن علاوه بر استفاده از آرشیوی بسیار متنوع از عکس های تاریخ سینمای ایران، با اساتیدی چون زنده یاد اکبر عالمی، رضا مهاجر، مریم زندی، علی نیک رفتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکاسی فیلم های سینمایی سوژه مستند «هنر عکاسی فیلم» شد

عکاسی فیلم های سینمایی سوژه مستند «هنر عکاسی فیلم» شد