مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 11:252021-07-27فرهنگي

احیای سینماها و مراکز نمایشی محدوده خیابان لاله زار


تفاهم نامه همکاری مشترک شهرداری منطقه 12 و آکادمی خانه سینما با موضوع احیای سینماها و مراکز نمایشی محدوده خیابان لاله زار تهران در محل این آکادمی به امضا رسید.

- شهردار منطقه 12 از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک شهرداری این منطقه با آکادمی خانه سینما واقع در خیابان لاله زار به منظور احیای سینماها و مراکز نمایشی این محدوده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه همکاری مشترک شهرداری منطقه 12 و آکادمی خانه سینما با موضوع احیای سینماها و مراکز نمایشی محدوده خیابان لاله زار تهران در محل این آکادمی با حضور علی محمد سعادتی، شهردار منطقه، سعید شاهمیر، معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه، رامین حیدری فاروقی، رییس آکادمی خانه سینما و منوچهر شاهسواری، مدیرعامل خانه سینما به امضا رسید.

سعادتی هدف از این اقدام را احیای شأن و منزلت فرهنگی، هنری و اجتماعی محور تاریخی لاله زار بیان کرد و دراین باره گفت: به موجب این تفاهم نامه طرفین توافق خود را برای همکاری مشترک در زمینه بهره گیری از امکانات متقابل اعلام می کنند تا هم با پشتیبانی شهرداری و حضور فعال تر خانه سینما در قلب طهران بتوان با سیاق شهرهای ممتاز، از فرهنگ و هنر سینمایی برای شناخت رابطه انسان و تعلق او به شخصیت شهری که در آن شکل می گیرد، بهره برداری شود و هم سینمای ایران بتواند منطقه 12 را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای سینماها و مراکز نمایشی محدوده خیابان لاله زار

احیای سینماها و مراکز نمایشی محدوده خیابان لاله زار