مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 07:352021-07-27سياسي

نمایشگاه «ائل دار»، بازتابی از مردم داری حجت الاسلام آل هاشم


نمایشگاه منتخب عکس های سیدحمید موسویان از سال های همراهی با آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز تحت عنوان «ائل دار» برپا شده است.

- نمایشگاه ائل دار ، بازتابی از مردم داری حجت الاسلام آل هاشم ایسنا/آذربایجان شرقی نمایشگاه منتخب عکس های "سیدحمید موسویان" از سال های همراهی با آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز تحت عنوان ائل دار برپا شده است.

نمایشگاه ائل دار (مردم دار)، شامل منتخب عکس های سیدحمید موسویان از سه سال همراهی با حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در مجموعه هنری مهر و ماه حوزه هنری آذربایجان شرقی از دوم الی هفتم مرداد ماه و از ساعت 17 الی21 برای نمایش عموم مردم برپا شده است.

این نمایشگاه به مناسبت روز نماز جمعه با هدف به تصویر کشیدن جلوه های مردم داری امام جمعه تبریز برپا شده است.

استاندار آذربایجان شرقی دربازدید از این نمایشگاه بر تلاش و اهتمام اهالی فرهنگ و هنر برای تقویت اعتماد عمومی و تحکیم روابط مردم و مسئولان تاکید کرد.

محمدرضا پورمحمدی با اشاره به نقش مهم و اثرگذار هنرمندان در حوزه فرهنگ سازی گفت: برای تقویت فرهنگ مردم داری و ارتباط نزدیک مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «ائل دار»، بازتابی از مردم داری حجت الاسلام آل هاشم

نمایشگاه «ائل دار»، بازتابی از مردم داری حجت الاسلام آل هاشم