مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 07:252021-07-27سياسي

افزایش 50 درصدی قیمت نان در شرایط فعلی کشور به صلاح نیست


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز نان، پایه و اساس سفره ایرانیان بوده و قوت اصلی آن ها است و نباید به یکباره بخواهیم با افزایش 50 درصدی قیمت نان باعث شویم که تعداد زیادی از مردم حتی از این برکت الهی محروم شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، زهره الهیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس صبح امروز یکشنبه (3 مرداد ماه) در جلسه بررسی قیمت نان و شفاف سازی توزیع آرد که با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، مدیران و مسئولین وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز اعضای اتحادیه نانوایی های تهران در محل مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت:  در این وضعیت بد اقتصادی بیش از هر زمان دیگری باید  معیشت مردم بخصوص قشر نیازمند جامعه را درنظر داشته باشیم چرا که مردم در وضعیت فعلی دچار رنج و مشکلات جدی هستند.

الهیان با اظهار امیدواری نسبت به روی کار آمدن دولت جدید افزود: امیدوارم دولت جدید با مدیریت جهادی بتواند با همکاری مجلس در کمترین زمان ممکن بر مشکلات اقتصادی کشور فائق آید و وضعیت معیشتی مردم را بهبود بخشد.

وی همچنین تصریح کرد: امروز نان،  پایه و اساس سفره ایرانیان بوده و قوت اصلی انها است و  نباید به یکباره بخواهیم با افزایش 50 درصدی قیمت نان باعث شویم که تعداد زیادی از مردم حتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی قیمت نان در شرایط فعلی کشور به صلاح نیست

افزایش 50 درصدی قیمت نان در شرایط فعلی کشور به صلاح نیست