مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 07:152021-07-27سياسي

شرمساری به دلیل کم کاری در رسیدگی به خانواده های شاهد و ایثارگر


بنده به عنوان رییس سازمان برنامه و بودجه به دلیل عدم استفاده مناسب و شایسته بودجه در راستای خدمت به عزیزان شاهد و ایثارگر، - ، محمد باقر نوبخت صبح امروز در پنجمین جشنواره جایزه ملی ایثار گفت: قرن بیستم شاهد تحولات بزرگی در تاریخ بودیم و در نیمه نخست این قرن تفکرات مخالف یک نظام تشکیل دادند و شاهد دو جنگ جهانی بودیم و یک جنگ سرد نیز میان این دو نظام ادامه داشت تا اینکه نظام دیگری در جغرافیای آسیا تفکر جدیدی سربرآورد که برای مقابله با آن به از بین بردن مغزهایی ازجمله شهید مطهری ها، شهید صدوقی، این الله دستغیب و غیره روی آوردند.

وی افزود: هرچند که دشمن تصور می کرد که با شهادت این عزیزان زبان انقلاب از بین می رود اما این انقلاب نه تنها قطع نشد بلکه همچنان به قوت خود باقی است و در ادامه دشمن به جنگ اقتصادی علیه ما روی آورد.

نوبخت بیان کرد: بنده به عنوان رییس سازمان برنامه و بودجه به دلیل عدم استفاده مناسب و شایسته بودجه در راستای خدمت به عزیزان شاهد و ایثارگر، چیزی به جز شرمساری ندارم.

وی تاکید کرد: ما تا پایان خدمتگزار خانواده های شاهد و ایثارگر خواهیم بود و به دلیل کم کاری در رسیدگی به این عزیزان طلب ببخش دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرمساری به دلیل کم کاری در رسیدگی به خانواده های شاهد و ایثارگر

شرمساری به دلیل کم کاری در رسیدگی به خانواده های شاهد و ایثارگر