مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 06:352021-07-27اقتصادي

سرمایه بذری خدمت جدید صندوق نوآوری برای شتابدهنده ها


مدیر توسعه اکوسیستم نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی از تصویب اعطای 500 میلیون تومان سرمایه بذری به دو شتابدهنده خبر داد.

- مدیر توسعه اکوسیستم نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی از تصویب اعطای 500 میلیون تومان سرمایه بذری به دو شتابدهنده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی بغدادی در چهارمین رویداد پیوند و اولین رویداد تخصصی در حوزه علوم انسانی با محوریت کتاب و کودک که به صورت مجازی برگزار شد، افزود: تاکنون 4 رویداد پیوند برگزار شده است و رویداد امروز اولین رویداد تخصصی پیوند در حوزه علوم انسانی در زمینه تخصصی کتاب و کودک خواهد بود.

وی هدف از برگزاری این رویداد را به هم رسانی صاحبان ایده، شتابدهنده ها و هسته های فناور عنوان کرد و ادامه داد: از طریق این رویدادهای هم رسانی صاحبان ایده که نیازمند دریافت خدمات شتابدهی هستند، معرفی خواهند شد.

بغدادی با بیان اینکه تاکنون سه رویداد از این نوع برگزار شده است، خاطر نشان کرد: در این رویدادها بیش از 15 جلسه B2B برگزار شده است که طی آنها چهار تیم موفق به عقد قرارداد شتابدهی و دو تیم در حال عقد قرار داد هستند.

مدیر توسعه اکوسیستم نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار کرد: این صندوق برای تکمیل این چرخه تسهیلات جدیدی برای تامین سرمایه های بذری شتابدهنده ها در نظر گرفته است که طی آن در صورتی که شتابدهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه بذری خدمت جدید صندوق نوآوری برای شتابدهنده ها

سرمایه بذری خدمت جدید صندوق نوآوری برای شتابدهنده ها