مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 04:252021-07-27فرهنگي

این مصوبه واقعی بود یا نمایشی ؟!


رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند ایران با ابراز امیدواری از اینکه مصوبه هیات وزیران در ارتباط با الزام دستگاه های اجرایی به مستندسازی حرفه ای در دولت بعدی برقرار بماند، - رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند ایران با ابراز امیدواری از اینکه مصوبه هیات وزیران در ارتباط با الزام دستگاه های اجرایی به مستندسازی حرفه ای در دولت بعدی برقرار بماند، گفت، واقعا جای سوال است که چرا این مصوبه پس از سه ماه از تصویب هنوز اجرایی نشده است.

پنجم اردیبهشت ماه سید عباس صالحی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - از مصوبه ای در هیات دولت خبر داد که بر اساس آن دستگاه های اجرایی ملزم به مستندنگاری حرفه ای طرح های بزرگ و پروژهای مهم می شدند.

این مصوبه با استقبال خوب مستندسازان همراه شد و برخی از آن ها در اظهارنظرهای مختلف نسبت به این مصوبه که سال ها منتظرش بودند تا روند غیرتخصصی حاکم بر تولید مستند سازی در سازمان ها برچیده شود، همراهی نشان دادند، اما پس از گذشت حدود سه ماه از توییت وزیر ارشاد، خبری از یک پروژه که بر اساس این مصوبه شروع شده باشد، نیست.

در این باره بابک بهداد - رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند ایران - در گفت وگویی با ایسنا توضیح داد: از همان زمانی که خبر صدور مصوبه هیات دولت اعلام شد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این مصوبه واقعی بود یا نمایشی ؟!

این مصوبه واقعی بود یا نمایشی ؟!