مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 03:102021-07-26سياسي

دو چالش اساسی تجدیدپذیرها برای توسعه


رییس گروه انرژی های پاک و محیط زیست مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری وجود دو چالش را از دلایل عدم توسعه یافتگی صنعت تجدید پذیرها دانست و گفت: - رییس گروه انرژی های پاک و محیط زیست مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری وجود دو چالش را از دلایل عدم توسعه یافتگی صنعت تجدید پذیرها دانست و گفت: بر این اساس کشور در زمینه تسلط و دستیابی به برخی از فناوری مانند پیل های فتوولتاییک وضعیت مناسبی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمد فیروزی در نشست مجازی زمینه ها و فرصت های استارت آپی انرژی های تجدید پذیر در ایران که از سوی انجمن سازندگان و تامین کنندگان تجهیزات انرژی های تجدیدپذیر در کلاب هاوس برگزار شد، مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری را یکی از قدیمی ترین نهادها در حوزه توسعه فناوری دانست که از سال 1362 آغاز به کار کرده است و افزود: ماموریت اصلی این مرکز همکاری های علمی و فناورانه با سایر بخش ها است.

وی ادامه داد: بر این اساس شکل گیری برخی از نهادهای علمی چون ستاد نانو به عنوان یکی از نهادهای به نسبت موفق علمی و پارک فناوری پردیس در این مرکز بوده است.

فیروزی اظهار کرد: در مقطع زمانی که فرصت همکاری با ستاد انرژی های تجدید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراهم شد، با موضوعاتی چون استارت آپ و اکوسیستم نوآوری و فناوری آش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو چالش اساسی تجدیدپذیرها برای توسعه

دو چالش اساسی تجدیدپذیرها برای توسعه