مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 02:552021-07-26سياسي

آموزش های مهارتی جهاددانشگاهی حلقه اتصال جوانان به بازار کار


آموزش های مهارتی جهاددانشگاهی می تواند نقش موثری در ورود جوانان به بازار کار ایفا کند.

- /جهاددانشگاهی، نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی/ امام جمعه ابهر عنوان کرد آموزش های مهارتی جهاددانشگاهی حلقه اتصال جوانان به بازار کار ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: آموزش های مهارتی جهاددانشگاهی می تواند نقش موثری در ورود جوانان به بازار کار ایفا کند.

حجت الاسلام جعفر رحیمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه دانش پژوهان و فعالان برجسته ای از بطن مؤسسات فعال جهاددانشگاهی وارد جامعه شده اند که هر یک به سهم خود نقش موثری در خدمت به علم و مردم کشورمان داشته اند، اظهار کرد: جهاددانشگاهی فرصت و امکانات لازم را در اختیار آحاد مختلف جامعه قرار داده است.

وی با یادآوری اینکه جهاددانشگاهی از نهادهای انقلابی است که امروز به پختگی و نظم قابل قبولی در حوزه های مختلف دست یافته است، تصریح کرد: فعالیت های مفیدی که در زمینه های مختلف در جهاددانشگاهی آغاز شده است که این فعالیت های ارزشمند، به ویژه در شهرستان ها باید گسترش یابد.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه در سال های اخیر فعالیت های جهاددانشگاهی در سراسر کشور نسبت به سال های گذشته توسعه پیدا کرده است که این موضوع یک اتفاق مبارک به شمار می رود، متذکر شد: توجه به آموزش در جهاددانشگاهی در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های مهارتی جهاددانشگاهی حلقه اتصال جوانان به بازار کار

آموزش های مهارتی جهاددانشگاهی حلقه اتصال جوانان به بازار کار