مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مرداد 1400 ساعت 02:402021-07-26اقتصادي

بافت بدون ایراد فرش های دستباف به کمک یک دستگاه


یک کارآفرین در حوزه صنعت فرش تبریز، توانسته دستگاهی را به ثبت برساند که فرش های دستباف با کمک آن، بدون ایراد و با سرعت بالا بافته می شوند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی یک کارآفرین در حوزه صنعت فرش تبریز، توانسته دستگاهی را به ثبت برساند که فرش های دستباف با کمک آن، بدون ایراد و با سرعت بالا بافته می شوند.

صفر فتحی، متولد شهرستان اهر از دوران کودکی در حوزه های مختلف شغلی فعالیت کرده و دارای مدرک تخصصی الکترونیک هواپیمایی از آمریکا و سرهنگ بازنشته هوانیروز است که توانسته طرح های مختلفی در حیطه حمل و نقل، آموزش شهروندی، کشاورزی و .

طراحی کند و اکنون نیز طرح خاصی را در حوزه صنعت فرش اجرایی کرده و به کارآفرینی و اشتغالزایی و تولید فرش های دستباف بدون خطا و ایراد مشغول است و حتی به کشورهای خارجی چون آمریکا و کانادا، فرش صادر می کند؛ هم چنین او اکنون به عنوان پیشران طرح ملی توسعه مشاغل خانگی فعالیت می کند.

وی با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در خصوص دلیل ورودش به حوزه فرش، اظهار کرد: در حوزه های مختلفی چون خلبانی فعالیت کردم و همواره سعی داشتم تا علم و تکنولوژی را در کارهای سنتی قبلی وارد سازم و از طرفی نیز پدر بنده از ابتدا در کار قالی و قالی بافی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بافت بدون ایراد فرش های دستباف به کمک یک دستگاه

بافت بدون ایراد فرش های دستباف به کمک یک دستگاه