مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 11:202021-07-26بين الملل

انگلیس پسر رییس جمهور گینه استوایی را تحریم کرد، آنها هم سفارتشان را بستند


دولت گینه استوایی امروز دوشنبه اعلام کرد، پس از آنکه انگلیس اقدام به تحریم پسر رییس جمهور این کشور کرد، سفارتش را در این کشور می بندد.

- دولت گینه استوایی امروز دوشنبه اعلام کرد، پس از آنکه انگلیس اقدام به تحریم پسر رییس جمهور این کشور کرد، سفارتش را در این کشور می بندد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، لندن روز پنجشنبه گذشته اقدام به اعمال تحریمهایی علیه تئودورو اوبیانگ مانگو ، معاون اول و پسر رییس جمهور گینه استوایی کرد.

انگلیس اوبیانگ را متهم به اختلاس میلیونها دلار و صرف آن برای سبک زندگی تجملی خودش کرد.

سیمئون اویونو اسونو، وزیر خارجه گینه استوایی به یک شبکه تلویزیونی این کشور گفت: اولین تصمیمی که دولت این کشور گرفته تعطیل کردن کامل هیات دیپلماتیک ما در لندن است.

این وزیر خارجه اظهار کرد، گینه استوایی مداخله در امور داخلی این کشور که ناقض اصول قوانین بین المللی است را نخواهد پذیرفت .

بر اساس اعلام وزارت خارجه انگلیس، اوبیانگ مانگو در فساد و ارتشا دست داشته و عملا بالغ بر 500 میلیون دلار را صرف خودروهای گرانقیمت و املاک مجلل در سراسر جهان کرده و میزان 275000 دلار را نیز برای یک دستکش با پوشش کریستال که در اصل توسط مایکل جکسون خواننده آمریکایی پوشیده می شد، صرف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس پسر رییس جمهور گینه استوایی را تحریم کرد، آنها هم سفارتشان را بستند

انگلیس پسر رییس جمهور گینه استوایی را تحریم کرد، آنها هم سفارتشان را بستند