مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 09:552021-07-26سياسي

افتتاح 133 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در کرمان


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: 133 پروژه که به صورت جهادی و انقلابی در استان آماده شده با مبلغ 10 میلیارد و 90 میلیون تومان امروز در استان کرمان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی امروز در شهرستان منوجان اظهار داشت: به مناسبت ایام دهه ولایت و امامت  امروز شاهد افتتاح 133 پروژه که به صورت جهادی و انقلابی در استان آماده شده با مبلغ 10 میلیارد و 90 میلیون تومان هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: این پروژه ها شامل  86 پروژه احداث مسکن مددجویان و محرومان دو پروژه آب، احداث خانه عالم، احداث پایگاه مقاومت  و هفت پروژه اشتغالزایی هستند.

وی ادامه داد: از مجموع پروژه ها، 79 پروژه متعلق به مردم منوجان و با ارزش بیش از 6 میلیارد ریال است که شامل 60 مسکن محرومان است.

معروفی خاطرنشان کرد: کار ما در حوزه محرومیت زدایی و خدمات اجتماعی به صورت قرارگاهی انجام می شود که در بحث مسکن مددجویی قرارداد با کمیته امداد و مشارکت انجام می شود و در حوزه اشتغال که مهمترین حوزه است، در قالب قرارگاه امام حسن (ع) همه خیران در این قرارگاه بر اساس اولویت که آب، مسکن، اشتغال و کمک به حاشیه شهرها و حوزه خدمات اجتماعی شامل جهیزیه و کمک های مومنانه است که در سطح استان پای کار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 133 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در کرمان

افتتاح 133 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در کرمان