مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 08:302021-07-26فرهنگي

ماجرای تغییر بهره بردار گذر فرهنگی گلستان مشهد چیست؟


گذر فرهنگ و هنر گلستان مشهد در حالی قرار است هفته آینده بازگشایی شود که تغییر بهره بردار از سوی شهرداری مشهد انتقاداتی در پی داشته و چرایی آن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

- گذر فرهنگ و هنر گلستان مشهد که یک دهه پیش به عنوان محل عرضه تولیدات زنان سرپرست خانوار تحت عنوان بازار خاتون راه اندازی شده بود و پس از آن به بازارچه کتاب گلستان تغییر کاربری داده بود، پس از مدت ها تعطیلی قرار است طی روزهای آینده و با نام گذر فرهنگ و هنر گلستان بازگشایی شود.

در حالی که شهرداری مشهد به منظور مرمت و بازگشایی این گذر فرهنگی تفاهم نامه ای با موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد کرده بود تا این مجموعه در اردیبهشت 1399 به بهره برداری رسد، اما در حال حاضر قرار است این مجموعه با یکسال تأخیر توسط شهرکتاب افتتاح شود.

موضوعی که انتقاد موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در پی داشته، اما شهرداری مشهد آن را کاملاً قانونی می داند.

فرآیند ایجاد گذرهای فرهنگ و هنر در کشور چگونه است؟ امین عارف نیا، مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فضاهای فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگو با ایسنا در خصوص پیشینه ایجاد گذرهای فرهنگ و هنر در کشور و اتفافات رخ داده در رابطه با بهره برداری گذر فرهنگ و هنر گلستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تغییر بهره بردار گذر فرهنگی گلستان مشهد چیست؟

ماجرای تغییر بهره بردار گذر فرهنگی گلستان مشهد چیست؟