مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 06:002021-07-26اجتماعي

پلیس: مالکان 100 هزار خودرو در پارکینگ برای ترخیص اقدام کنند


خودروهایی که بالای 60 درصد در تصادفات آسیب می بینند، نمی توانند به چرخه استفاده بازگردند و باید اسقاط شوند؛ لذا ترخیص آن ها با منع خدمات همراه است.

- خودروهایی که بالای 60 درصد در تصادفات آسیب می بینند، نمی توانند به چرخه استفاده بازگردند و باید اسقاط شوند؛ لذا ترخیص آن ها با منع خدمات همراه است.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام اینکه طی چند سال اخیر 100 هزار خودرو در پارکینگ ها رسوب کرده است، گفت: تخفیفات، تقسیط جرائم و بخشش عوارض شهرداری و راه ها برای ترخیص خودروها و موتورسیکلت ها اجرا شده است لذا دعوت می کنیم رانندگانی که مشکلات قانونی ندارند، برای ترخیص اقدام کنند.

سردار محمدحسین حمیدی روز دوشنبه در نشست خبری پلیس راهور فاتب، افزود: طی ماه های اخیر 5 هزار و 893 دستگاه موتور سیکلت و 720 دستگاه خودرو با شرایط مذکور ترخیص شدند.

وی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، اعلام کرد: عیدی پلیس راهور به رانندگان شهر تهران این است که تا بعداز ظهر امروز خودروهای فاقد معاینه فنی جریمه نخواهند شد.

مقام ارشد راهور پایتخت اظهار داشت: با توجه به اتمام تعطیلات 6 روزه، از روز جاری با عادی شدن ترددها وضعیت ترافیکی نسبت به چند روز قبل افزایش قابل توجهی داشته و طرح ها و محدودیت های ترافیکی پلیس راهور اعم از طرح ترافیک، طرح ممنوعیت تردد شبانه و کنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: مالکان 100 هزار خودرو در پارکینگ برای ترخیص اقدام کنند

پلیس: مالکان 100 هزار خودرو در پارکینگ برای ترخیص اقدام کنند