مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 05:452021-07-26فرهنگي

«من روی دستم می ایستم» علی خدایی منتشر شد


علی خدایی کتاب «من روی دستم می ایستم» را برای گروه سنی بالاتر از 4 سال نوشته و به تازگی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری روانه بازار نشر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی خدایی کتاب من روی دستم می ایستم را برای گروه سنی بالاتر از 4 سال نوشته و به تازگی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری روانه بازار نشر کرده است.

این کتاب که با طراحی و تصویرگری علی خدایی به چاپ رسیده، اثری است تصویری و بدون کلمه، که با الهام از داستان فیل در تاریکی مثنوی معنوی طراحی شده است و سعی دارد که روایتی را از طریق تصاویر شرح و بسط دهد.

مهم ترین کارکرد کتاب های تصویری بدون کلمه این است که می توانند جنبه مهمی از هنرهای تصویری تجسمی را به نمایش بگذارند و بیننده با نشانه های دیداری ساده و پیچیده ای روبه رو می شود که سعی می کند معنای آن ها را کشف کند و به یک روایت و داستان برسد.

براساس نوشته پدیدآورندگان آثار تصویری، کتاب های تصویری بدون کلمه، تنها در تعامل با مخاطب معنا پیدا می کنند و کارکرد آن ها به مخاطب وابسته است، بنابراین می توان این کتاب ها را مشارکتی و تعاملی نامید.

کتاب من روی دستم می ایستم در 28 صفحه تمام رنگی با شمارگان 2 هزار و 500 نسخه و به قیمت 15 هزار تومان از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«من روی دستم می ایستم» علی خدایی منتشر شد

«من روی دستم می ایستم» علی خدایی منتشر شد