مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 05:252021-07-26سياسي

فرهنگ سازی در ایجاد یک شهر بافرهنگ و داشته های اجتماعی، اولویت مدیریت شهری


رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اولویت های فرهنگی مدنظر شورای شهر ، گفت: اولویت مهم در مدیریت شهری فرهنگ سازی در ایجاد یک شهر بافرهنگ و شهری با داشته های اجتماعی خوب است.

- ایسنا/همدان رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اولویت های فرهنگی مدنظر شورای شهر ، گفت: اولویت مهم در مدیریت شهری فرهنگ سازی در ایجاد یک شهر بافرهنگ و شهری با داشته های اجتماعی خوب است.

حسین قراباغی گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: اولویت های فرهنگی بسیاری وجود داشته که مهم ترین آنها مدیریت شهری بوده که لزوم بر فرهنگسازی و آموزش در حوزه های ترافیک، خدمات شهری، استفاده مناسب از منابع وامکانات دارد.

وی تصریح کرد: اولویت مهم در مدیریت شهری فرهنگ سازی درایجاد یک شهربا فرهنگ و شهری با داشته های اجتماعی خوب بوده که در این راستا می توان هویت میراثی و گردشگری شهرمان را معرفی کنیم.

وی درادامه با اشاره به روابط فرهنگی بین استان ها، افزود: ایجاد پیوند خواهرخواندگی با شهرهایی که داشته های فرهنگی خوبی را دارا بوده و استفاده از این داشته ها برای تبادلات فرهنگی بین این شهرها نیز از دیگر اولویت های مدیریت شهری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی در ایجاد یک شهر بافرهنگ و داشته های اجتماعی، اولویت مدیریت شهری

فرهنگ سازی در ایجاد یک شهر بافرهنگ و داشته های اجتماعی، اولویت مدیریت شهری