مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 04:102021-07-26اقتصادي

شبکه سازی مشاغل خانگی، در دستور کار جهاد دانشگاهی قم


مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم گفت: گروه های کسب وکارهای خانگی در استان قم به سمت شبکه سازی سوق داده می شوند.

- ایسنا/قم مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم گفت: گروه های کسب وکارهای خانگی در استان قم به سمت شبکه سازی سوق داده می شوند.

یاسر شریفی در گفت وگو با ایسنا گفت : طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در راستای ایجاد زنجیره ارزش مشاغل خانگی پایدار ، کمک به اقتصاد کشور و معیشت مردم اجرا می شود و توسعه فعالیت های شبکه ای در این طرح، در استان قم در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم گفت: شبکه سازی در این کسب وکارها منجر به در اختیار گذاشتن منابع و اطلاعات جدید و رشد جایگاه شغلی متقاضیان و پیشرانان و ایجاد روابط مؤثر و طولانی مدت می شود و توانمندسازی شاغلین در ارائه خدمت و برحسته کردن محصولات و خدمات متقاضیان و پیشرانان و ایجاد نظم تیمی در کسب وکار را به همراه خواهد داشت.

شریفی ادامه داد : در فاز سوم الگوی توسعه مشاغل خانگی علاوه بر اتصال به بازار متقاضیان در حال هدایت و مشاوره صاحبان مشاغل خانگی، استانداردسازی، کمک به برنامه های تولید و فروش و شکل دهی و ظرفیت سازی بازار و نهایتا شکل گیری شبکه مشاغل خانگی هستیم و تاکنون 10 شبکه مشاغل خانگی در حوزه های مختلف در قالب طرح ملی توسعه مشاغل خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سازی مشاغل خانگی، در دستور کار جهاد دانشگاهی قم

شبکه سازی مشاغل خانگی، در دستور کار جهاد دانشگاهی قم