مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 02:552021-07-25سياسي

مروجان عکاسی باید از نظر علمی و طهارت روح خود را توسعه دهند


برای ارتقای آموزش عکاسی در درجه اول باید مدرسان عکاسی که مبلغ و مروج این رشته هستند بتوانند خود را از نظر سطح علمی و مخصوصا طهارت روح توسعه دهند و پایه علمی و معرفتی خود را بسیار تقویت کنند.

- ایسنا/اردبیل یک مدرس عکاسی گفت: برای ارتقای آموزش عکاسی در درجه اول باید مدرسان عکاسی که مبلغ و مروج این رشته هستند بتوانند خود را از نظر سطح علمی و مخصوصا طهارت روح توسعه دهند و پایه علمی و معرفتی خود را بسیار تقویت کنند.

حسن ملکی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اصطلاحا همیشه باید به روز و طالب باشیم تا بتوانیم مطالب آموزشی جدید را به فراگیران ارائه دهیم چرا که آموزه های ما به نوعی در آنها متجلی و نمود پیدا می کند و به نوعی آنها تبلور اندیشه ها و افکار ما هستند.

وی افزود: باید با تفهیم درست و منطقی هنر عکاسی بتوانیم بستری بسیار امن و آرامبخش و امید بخش را برای هنرجویان مهیا کنیم و حتی بتوانیم با انعکاس فعالیت های خود ( اعم از برگزاری نمایشگاه عکس، چه حقیقی یا مجازی و.

) تمهیدات لازم را برای غنی سازی فرهنگ و تقویت و گسترش و در دید همگان قرار دهیم طوری که در جامعه این رشته را فرهنگ سازی کنیم که والدین خود راغب باشند مقدمات لازم را برای ورود و ادامه تحصیل و فراگیری فرزندان خود برای ورود به این رشته را آماده کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروجان عکاسی باید از نظر علمی و طهارت روح خود را توسعه دهند

مروجان عکاسی باید از نظر علمی و طهارت روح خود را توسعه دهند