مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 15:502021-07-25بين الملل

درخواست پادشاه اردن از آمریکا در خصوص مذاکرات با ایران


نگرانی های مشروعی در منطقه ما وجود دارد و آمریکایی ها امیدوار هستند که در این مذاکرات درباره موضوعات متعددی با ایران مذاکره کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عبدالله دوم پادشاه اردن در مصاحبه ای گفت منظور وی از تشکیل هلال شیعی در منطقه توسط ایران که چند سال پیش مطرح کرده بود از تشکیل هلال شیعی از دیدگاه سیاسی بوده است.

وی که با فرید زکریا مجری شبکه خبری سی ان ان مصاحبه می کرد، در پاسخ به سوالی درباره دیدگاهش در خصوص مذاکرات احیای برجام گفت که موضع اردن همیشه طرفداری از مذاکره بوده است.

عبدالله دوم افزود که نگرانی های مشروعی در منطقه ما وجود دارد و آمریکایی ها امیدوار هستند که در این مذاکرات درباره موضوعات متعددی با ایران مذاکره کنند.

پادشاه اردن اضافه کرد که برنامه هسته ای ایران بر اسراییل و کشورهای حاشیه خلیج فارس تاثیر گذاشته است و برنامه موشک های بالستیک ایران پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی در این مصاحبه حملات راکتی و موشکی به پایگاه های آمریکایی در عراق، حملات موشکی یمنی ها به سعودی ها و حملات موشکی به رژیم صهیونیستی از لبنان و سوریه را به ایران نسبت داد.

پادشاه اردن گفت: حملات سایبری به کشورهای ما افزایش یافته و درگیری ها در اطراف مرزهای ما به سطح درگیری های دوران داعش رسیده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست پادشاه اردن از آمریکا در خصوص مذاکرات با ایران

درخواست پادشاه اردن از آمریکا در خصوص مذاکرات با ایران