مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 10:002021-07-25فرهنگي

ورود دامپتراک های خریداری شده به کشور با وجود توانایی تولید در هپکو! + فیلم


خبرگزاری فارس - اراک؛ در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها امروز فیلمی در فضای مجازی دست به دست چرخید که روایت تلخ واردات دامپتراک های خارجی را به تصویر کشید.

در این فیلم صحنه هایی از ورود دامپتراک های خارجی به بندر شهید رجایی به نمایش در آمده بود که طی آن چندین دستگاه دامپتراک خریداری شده برای معادن کشور وارد کشور شده است.

این دامپتراک ها، دامپتراک های 100 تن هستند که هپکو بارها و بارها به مسوولان در جلسات مختلف اعلام کردند که توانایی تولید آن را دارد.

 فریاد زدیم در هپکو قادر به تولید دامپتراک هستیم عضو سابق شورای کار شرکت هپکو در این رابطه به خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: بارها فریاد زدیم در هپکو قادر به تولید دامپتراک هستیم، اما امروز دیدن این فیلم بار دیگر حقیقت تلخ بی تفاوتی به توانایی داخلی را به تصویر کشید.

ابوالفضل رنجبر افزود: حوزه مدیریت و مهندسی شرکت اعلام کردند که توانایی تولید تناژ بالاتر از 100 تن را دارد، اما به دلیل عدم استقبال خریداران داخلی برای ایجاد نقدینگی و پیش پرداخت و عدم نقدینگی شرکت و تامین شارژ مالی از طرف تامین اجتماعی تاکنون نتوانستیم تولید داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تولید یک دستگاه دامپتراک 100 تن  به نقدینگی حدود 30 میلیارد نیاز دارد که تقاضا داریم و امیدواریم که از صنعت و توانمندی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دامپتراک های خریداری شده به کشور با وجود توانایی تولید در هپکو! + فیلم

ورود دامپتراک های خریداری شده به کشور با وجود توانایی تولید در هپکو! + فیلم