مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 03:352021-07-25اقتصادي

سیلاب 140 میلیارد تومان به کرمان خسارت وارد کرد


برآورد میزان خسارت سیل تاکنون مبلغ 140 میلیارد تومان است که 35 میلیارد تومان آن مربوط به بخش زیربنایی و 105 میلیارد تومان در بخش کشاورزی است.

- ، سید مصطفی موسوی آیت اللهی شنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بارش هایی که شاهد آن بودیم، در زمان کوتاه و به صورت رگباری اتفاق افتاد که موجب جاری شدن سیل شد، اظهار کرد: این سیلاب بیشتر به بخش های کشاورزی، خانه ها و غیره آسیب زد و متأسفانه پنج نفر نیز جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: برآورد میزان خسارت سیل تاکنون مبلغ 140 میلیارد تومان بوده است که 35 میلیارد تومان آن مربوط به بخش زیربنایی و 105 میلیارد تومان در بخش کشاورزی بوده است.

همچنین 200 خانه تخریب و 100 خانه نیاز به تعمیر دارند که درمجموع تأمین اعتبار ساخت خانه ها نیازمند 100 میلیارد تومان است.

در بحث طوفان نیز در استان 160 میلیارد تومان خسارت برآورد شده است.

وی گفت: فرآیند پیگیری مشکلات حاصل از بلایای طبیعی به اینگونه است که ابتدا شهرستان باید این برآورد خسارت و هزینه ها را در استان قرار دهد و در ادامه در دولت باید این اعتبار تأیید و تأمین اعتبار شود اما این امر زمان بر است.

موسوی آیت اللهی بیان داشت: برای انجام خدمات سریع به مردم، ما منتظر خدمات دولت ننشستیم و در جلسه اولیه بحران پیش از وقوع سیل به کمک سازمان های مختلف استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب 140 میلیارد تومان به کرمان خسارت وارد کرد

سیلاب 140 میلیارد تومان به کرمان خسارت وارد کرد