مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 10:052021-07-24بين الملل

منبع عراقی: آمریکا تمایلی به خارج کردن کامل نیروهایش ندارد


یک مقام عراقی حاضر در هیأت مذاکره کننده این کشور که در واشنگتن به سر می برد، گفت که هنوز توافقی بر سر خروج نیروهای آمریکایی از عراق صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع عراقی در هیأت مذاکره کننده این کشور در واشنگتن به وبگاه خواهد شد.

هنوز موعد خروج نیروهای آمریکایی از عراق به طور رسمی اعلام نشده است، اما منابع رسانه ای آمریکایی روز پنج شنبه نوشتند که نظامیان آمریکایی تا پایان سال جاری میلادی عراق را ترک خواهند کرد.

  قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق نیز که برای حضور در نشست های دور چهارم گفت وگوی راهبردی با آمریکا در واشنگتن به سر می برد، به صورت تلویحی از زمان خروج نیروهای رزمی آمریکایی از خاک کشورش خبر داد و گفت: ما به طرف آمریکایی تاکید کردیم که عراق نیازی به هیچ نیروی رزمی خارجی در خاکش ندارد.

روز 31 دسامبر 2021، طعم خاصی خواهد داشت .

پارلمان عراق در دی ماه سال 98، در پی اقدام جنایتکارانه آمریکا در ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و شهید ابومهدی المهندس نائب رییس شهید سازمان الحشد الشعبی عراق، طرح اخراج نظامیان آمریکایی از خاک این کشور را تصویب کرد؛ اما با این حال، آمریکا همچنان بر نقض این مصوبه و باقی ماندن در خاک عراق اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منبع عراقی: آمریکا تمایلی به خارج کردن کامل نیروهایش ندارد

منبع عراقی: آمریکا تمایلی به خارج کردن کامل نیروهایش ندارد