مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 10:052021-07-24سياسي

سریال نون خ بیشتر از اجلاس های جهانی همدان آورده داشت!


رییس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: همایش های بزرگ همدان 2018 و UNWTO نتوانست همانند سریال « نون خ» در معرفی استان همدان کمک کند.

- سریال "نون خ" بیشتر از اجلاس های جهانی همدان آورده داشت! ایسنا/همدان رییس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: همایش های بزرگ همدان 2018 و UNWTO نتوانست همانند سریال نون خ در معرفی استان همدان کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین قره باغی شنبه 2 مرداد در نشست هم اندیشی فعالین حوزه گردشگری در پساکرونا با بیان اینکه شهرهمدان نام بسیار بزرگی به نام تاریخ و تمدن را در پس خود یدک می کشد، اظهار کرد: ما باید هویت خودمان به عنوان رابط گذشته و آینده، حفظ کرده و آن را انتقال دهیم.

وی با اشاره به اینکه کار و ظرفیت گردشگری و میراث فرهنگی در همدان بسیار زیاد است، افزود: تمامی اعضای شورای پنجم برای گردشگری و تشویق سرمایه گذار وارد شده و به این موضوع کمک کردند.

قره باغی اضافه کرد: وقتی در یک مسابقه تلویزیونی سوالی مبنی بر اینکه پایتخت تاریخ و تمدن ایران کجاست و شرکت کننده در پاسخگویی به آن عاجز است، جای نگرانی دارد، چرا که یعنی این نامگذاری انجام شده اما برای معرفی آن کاری صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال نون خ بیشتر از اجلاس های جهانی همدان آورده داشت!

سریال نون خ بیشتر از اجلاس های جهانی همدان آورده داشت!