مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 09:552021-07-24اقتصادي

اضافه شدن 5 کدرشته بدون آزمون جدید در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم


رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم از اضافه شدن پنج کد رشته بدون آزمون جدید در مقاطع کاردانی و کارشناسی برای ثبت نام در مهرماه 1400 به این مجموعه خبر داد.

- ایسنا/قم رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم از اضافه شدن پنج کد رشته بدون آزمون جدید در مقاطع کاردانی و کارشناسی برای ثبت نام در مهرماه 1400 به این مجموعه خبر داد.

محمد رستمی، رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: دانشگاه آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم مسئله محور است و بر اساس نیازسنجی های انجام شده در بازار کار، صنعت، حوزه خدمات و فرصت‎های شغلی موجود اقدام به ایجاد رشته های جدید می کند.

وی بیان کرد: با توجه به نیاز بازارکار و ظرفیت های مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم، رشته های جدید انیمیشن، مترجمی زبان انگلیسی (آثار مکتوب و متون) و حسابداری در مقطع کاردانی به این مجموعه اضافه شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بعد از شیوع کرونا، اقبال مردم به استفاده از اپلیکیشن ها و فضای وب افزایش یافت و تبع آن نیز تولید کنندگان این عرصه نیز توانستند از آن بهره برداری داشته باشند؛ رشته های برنامه نویسی تحت وب و عکاسی تبلیغاتی نیز به مقطع کارشناسی افزوده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 5 کدرشته بدون آزمون جدید در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم

اضافه شدن 5 کدرشته بدون آزمون جدید در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی قم