مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 09:252021-07-24اقتصادي

جذب 2300 میلیارد تومان سرمایه گذاری در قم


مسؤول امور سرمایه گذاری شهرداری قم با بیان اینکه بلوار پیامبر اعظم(ص) دارای ظرفیت های مهمی در حوزه سرمایه گذاری بخش خصوصی است، گفت: حدود دو هزار و 300 میلیارد تومان سرمایه گذاری در طول 6 سال گذشته در قم صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدرضا معرفت با تشریح فعالیت ها در حوزه سرمایه گذاری شهرداری قم اظهار داشت: ایجاد درآمد و اقتصاد پایدار و افزایش پیشرفت و توسعه شهر قم، با جذب سرمایه های داخلی و خارجی از اهم وظایف در این حوزه در شهرداری قم است.

مسئول امور سرمایه گذاری شهرداری قم افزود: در دوره دکتر سقاییان نژاد شهردار قم، اتفاقات خوبی در حوزه سرمایه گذاری و مشارکت در سطح شهر اتفاق افتاده است که در این میان بلوار پیامبر اعظم(ص) دارای ظرفیت های مهمی در حوزه سرمایه گذاری بخش خصوصی به شمار می رود.

وی در مورد پروژه بلوار پیامبر اعظم(ص) تصریح کرد: این پروژه در سال 88 با فروش اوراق مشارکت به مبلغ 400 میلیارد تومان در کشور صورت گرفت و در کمتر از یک هفته همه اوراق به فروش رسیده و استقبال خوبی از سوی شهروندان از این طرح ملی و استانی اتفاق افتاد.

معرفت ابراز کرد: در سنوات گذشته بحث تملک بدنه زمین های بلوار و احداث بزرگراه در این مسیر انجام شد و در مدیریت جدید از سال 94 که بحث مشارکت در بلوار پیامبر اعظم(ص) مطرح شد، پروژه های خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 2300 میلیارد تومان سرمایه گذاری در قم

جذب 2300 میلیارد تومان سرمایه گذاری در قم