مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 08:102021-07-24اجتماعي

کیفیت آموزش و تربیت دانش آموزان استان بوشهر ارتقا یابد


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: تلاش می کنیم با برنامه ریزی هدفمند، کیفیت آموزش و تربیت دانش آموزان استان بوشهر ارتقا یابد.

- ، علیمراد کرمی ظهر شنبه در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان بوشهر با اشاره به شروع فعالیت دولت جدید در آینده ای نزدیک اظهار داشت: دریافت شهریه در مدارس دولتی استان بوشهر ممنوع است و در مدارس خاص بایستی بر اساس بخشنامه های دولتی اخذ شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: باید با مستندسازی، گزارش جامعی از فعالیت ها و خدمات انجام شده در اختیار تیم جدید مدیریتی قرار گیرد.

وی ادامه داد: اقدامات خوبی در آموزش و پرورش استان، همچون رتبه دوم کشور در مستندسازی املاک آموزش و پرورش استان، ارتقا رتبه استان در کنکور سراسری تا جایگاه یازدهم، ارتقا میانگین نمرات امتحانات نهایی دانش آموزان حدود نیم نمره (میانگین رشد کشور حدود پنج صدم است) و ارتقا جایگاه آموزش و پرورش استان به رتبه نهم کشوری در شاخص های 20 گانه وزارت آموزش و پرورش انجام شده است.

کرمی با بیان اینکه همه مدیران تا آخرین روز خدمت باید با تمام انگیزه فعالیت کنند، تأکید کرد: باید با ارائه گزارش مدون و منظم، تصویر روشنی از وضعیت موجود، چالش ها و دغدغه ها برای مدیران آینده شرح داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت آموزش و تربیت دانش آموزان استان بوشهر ارتقا یابد

کیفیت آموزش و تربیت دانش آموزان استان بوشهر ارتقا یابد