مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 04:552021-07-24سياسي

اشاره تلویحی به موعد خروج آمریکا از عراق؛ الأعرجی: 31 دسامبر طعم خاصی دارد


مشاور امنیت ملی عراق با تاکید بر عدم نیاز کشورش به حضور نیروهای رزمی آمریکایی، به صورت تلویحی از زمان خروج این نیروها از عراق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق که برای حضور در نشست های دور چهارم گفت وگوی راهبردی با آمریکا در واشنگتن به سر می برد، ).

پارلمان عراق در دی ماه سال 98، در پی اقدام جنایتکارانه آمریکا در ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و شهید ابومهدی المهندس نائب رییس شهید سازمان الحشد الشعبی عراق، طرح اخراج نظامیان آمریکایی از خاک این کشور را تصویب کرد؛ اما با این حال، آمریکا همچنان بر نقض این مصوبه و باقی ماندن در خاک عراق اصرار می ورزد.

به رغم اظهارات مقامات آمریکایی و عراقی درباره محدود شدن مأموریت نظامیان بیگانه به آموزش و اقدامات مستشاری به نیروهای عراقی، گرو ه های مقاومت عراق با اشاره به ورود گسترده کاروان های لجستیکی آمریکایی به خاک این کشور و مشارکت نیروهای آمریکایی در عملیات های نظامی عراق تأکید دارند که این اقدامات نمی تواند بیانگر محدود شدن مأموریت نظامیان آمریکایی باشد.

انتهای پیام/ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشاره تلویحی به موعد خروج آمریکا از عراق؛ الأعرجی: 31 دسامبر طعم خاصی دارد

اشاره تلویحی به موعد خروج آمریکا از عراق؛ الأعرجی: 31 دسامبر طعم خاصی دارد