مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 11:102021-07-23اقتصادي

آغاز بازپخش فصل دوم گاندو در آخرین روزهای دولت


پخش مجموعه تلویزیونی «گاندو 2» به کارگردانی جواد افشار که اوایل بهار امسال نیمه کاره مانده بود، از روز پنجشنبه از شبکه سه از سر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین ، فصل دوم گاندو که پس از موفقیت خیره کننده فصل اول تولید شده بود، نوروز امسال روی آنتن شبکه سه رفت و قرار بود پخش آن پس از تعطیلی های سال نو هم ادامه یابد اما در کمال شگفتی روی تصاویر قسمت 13 عبارت قسمت آخر نقش بست و خیلی زود به پایان راه رسید.

در همان دو هفته هم البته تاخیر در نمایش گاندو به ماجرایی تکراری تبدیل شده بود و به نظر می رسید مشکل فنی پوشش و توجیه تلویزیون برای فشارهای خارج از سازمان است.

در نهایت هم کار به جایی رسید که فصل دوم حتی به نیمه نرسیده از جدول پخش بیرون رفت و اعلام شد شاید پخش سریال پس از انتخابات ریاست جمهوری ادامه یابد.

انتخابات سیزدهم با پیروزی حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی به پایان رسید و از آنجا که تهیه کننده گاندو در اردوگاه نامزد پیروز حضور داشت، گمانه زنی ها درباره عاقبت به خیر شدن سریال او بالا گرفت.

در این میان، جنگ و جدل میان هواداران و منتقدان گاندو در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ادامه داشت و البته اوضاع به سود دوستداران سریال در جریان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بازپخش فصل دوم گاندو در آخرین روزهای دولت

آغاز بازپخش فصل دوم گاندو در آخرین روزهای دولت