مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 10:152021-07-23سياسي

نماز جمعه خنثی کننده توطئه های دشمن است


نمازجمعه در بسیاری از مقاطع انقلاب سنگر روشنگر و خنثی کننده توطئه های دشمن بوده است و همه وظیفه دارند نماز جمعه را تقویت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: در دهه ولایت و امامت قرار داریم که از روز عید قربان تا عید سعید غدیر خم به ما هدیه شده و در بردارنده مناسبت های بسیار مهم در تاریخ اسلام و شیعه است که هر کدام باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت عید غدیر گفت: تزیین خیابان ها و معابر که بخشی از آن، به مدیران شهری و ادارات مخصوصاً شهرداری برمی گردد و بخشی به اصناف و کسبه و بخشی هم به آحاد مردم و منازل که می توانند با نصب یک پرچم و یک پوستر در مسیر ولایت مداری حرکت کنند.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه در روز عید غدیر توزیع نان صلواتی نیز پسندیده است ادامه داد: تلاش های جدی در این خصوص صورت گرفته که در مساجد و هیئت های مذهبی گردهمایی های جهادی برگزار شود و توصیه این است که همه ما تصمیم بگیریم روز غدیر برای ظهر یا شام هر غذایی برای خودمان درست می کنیم به چند همسایه مخصوصاً فقرا و محرومین هم بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه خنثی کننده توطئه های دشمن است

نماز جمعه خنثی کننده توطئه های دشمن است