مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 08:052021-07-23سياسي

یکی از مهمترین مطالبات جامعه، تقویت معروفات است


امام جمعه ابهر بیکاری، گرانی، تورم، نبود مسکن و فراهم نبودن مقدمات ازدواج را جزو آفت های جامعه امروزی دانست و گفت: همه باید تلاش کنند و در یک جمله اگر ما معروفات را تقویت نکنیم طبیعی است که منکرات در جامعه رنگ خواهند گرفت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر به سالروز اقامه نماز جمعه اشاره و اظهار کرد: امسال گرامیداشت این ایام با شعار همیشه مردمی- همیشه انقلابی است.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه اسلام به سه اجتماع بزرگ اهمیت می دهد، افزود: این اجتماعات شامل اجتماعات روزانه که در نماز جماعت حاصل می شود، اجتماع هفتگی که مراسم نماز جمعه است و اجتماع حج که سالی یک بار در کنار خانه خدا انجام می شود، است که  در این میان نقش نماز جمعه به دلیل خطبه محوری اش بسیار مهم است.

وی به دهه ولایت یعنی از شب عید قربان و روز عرفه گرفته تا عید غدیر خم که میلاد امام هادی(ع) نیز در آن قرار گرفته اشاره و تصریح کرد: این دهه ولایت برای ما درس ها و پیام هایی دارد که یکی از مهمترین پیام ها این است که جدایی از اهل بیت خسران را در بر خواهد داشت.

رحیمی با بیان اینکه دین اسلام بر اساس حق محوری، میلاد هیچ شخصی را عید معرفی نکرده است، ادامه داد: بر این اساس روزی رسما عید است که عده ای مامور شوند این س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از مهمترین مطالبات جامعه، تقویت معروفات است

یکی از مهمترین مطالبات جامعه، تقویت معروفات است