مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مرداد 1400 ساعت 06:252021-07-23اقتصادي

توزیع 7 هزار بسته گوشت نذری توسط خادمیاران رضوی در یزد


دبیر کانون های خدمت رضوی یزد از توزیع هفت تن گوشت قربانی به همت خادمیاران و خیران نیکوکار بین نیازمندان استان در 24 ساعت گذشته به مناسبت عید قربان خبر داد.

- دکتر محمدحسین رحیمی نسب در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ اطعام نذری در عیدغدیرخم اظهار کرد: همزمان با عید قربان به همت خادمیاران رضوی و خیران 193 راس گوسفند و یک راس گاو در روز عید قربان با هزینه  784 میلیون تومان خریداری و ذبح و بین فقرای مناطق مختلف تقسیم شد.

  وی محرومیت زدایی از مستمندان را مهمترین هدف خادمیاران یزدی در توزیع گوشت های نذری دانست و افزود: قرار است گوشت های قربانی در هفت هزار بسته نذی از سوی خادمیاران و خیرین بسته بندی و میان محرومان توزیع شود.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان یزد گفت: این اقدام نشانه ای از اراده مستحکم مردم در راستای نذر قربانی و حس نوعدوستی مردم نیک اندیش است.

  رحیمی نسب تصریح کرد: در مجموع بیش از هفت هزار خانوار در سراسر استان با رعایت کامل نکات بهداشتی از گوشت قربانی بهره مند شدند و این طرح بر حسب ضرورت تا پایان سال جای ادامه دارد و باید خیران همکاری خود تداوم بخشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون بر اساس مقررات و ضوابط تعیین شده هشت هزار و 500 خادمیار رضوی در 11 شهرستان این استان سازماندهی شدند، این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 7 هزار بسته گوشت نذری توسط خادمیاران رضوی در یزد

توزیع 7 هزار بسته گوشت نذری توسط خادمیاران رضوی در یزد