مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 16:502021-07-22اقتصادي

ایلی آباد شهرستان بهمیی روستای بدون بیکار اولوبت صندوق کارآفرینی امید می شود


مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روستای ایلی آباد شهرستان بهمیی بعنوان روستای بدون بیکار در اولویت کار این صندوق قرار می گیرد.

- "ایلی آباد" شهرستان بهمیی روستای بدون بیکار اولوبت صندوق کارآفرینی امید می شود ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روستای ایلی آباد شهرستان بهمیی بعنوان روستای بدون بیکار در اولویت کار این صندوق قرار می گیرد.

کاظم حاجی پور به منظور شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های اشتغالزایی شهرستان بهمیی افزود: طی بازدیدی که از 22روستای شهرستان بهمیی داشته ایم، مقرر شد پس از شناسایی افراد و متقاضیان روستای ایلی آباد به عنوان روستای بدون بیکار در اولویت کار صندوق قرار گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین حمایت از بازارچه صنایع دستی و تولیدات بومی محلی بانوان در دستور کار صندوق کارآفرینی امید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در راستای استفاده از انرژی های پاک نیز مقرر شد یکی از روستاها را جهت راه اندازی پنل های خورشیدی ساماندهی کنیم.

گفتنی است که؛ شهرستان بهمیی که دورترین شهرستان به یاسوج مرکز استان می باشد به عنوان پایلوت محرومیت زدایی در استان کهگیلویه و بویراحمد و جزء 31 شهرستان پایلوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلی آباد شهرستان بهمیی روستای بدون بیکار اولوبت صندوق کارآفرینی امید می شود

ایلی آباد شهرستان بهمیی روستای بدون بیکار اولوبت صندوق کارآفرینی امید می شود