مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 16:302021-07-22اجتماعي

لرستان/ مشاغل سه و چهار در الیگودرز تعطیل شد


بر اساس این گزارش، بروجرد، خرم آباد، پل دختر، سلسه و دلفان در وضعیت قرمز، رومشگان در وضعیت زرد و بقیه شهرستان های استان در شرایط نارنجی قرار دارند - فرماندار شهرستان الیگودرز از نیمه تعطیل شدن این شهرستان به دلیل قرمز شدند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ماشاالله نعمتی روز پنجشنبه در جلسه فوق العاده ستاد کرونای الیگودرز اظهار داشت : از این پس تا اطلاع ثانوی آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبان سراها، آموزشگاه ها و کتابخانه ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، موزه ها و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی در گروه سوم از امروز مجاز به فعالیت نخواهند بود.

به گفته وی همچنین برگزاری همایش ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، باشگاه های ورزشی مربوط به ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه ها، چایخانه ها و قهوه خانه ها با عرضه مواد دخانی، شهربازی ها و مراکز تفریحی آبی که درگروه 4 مشاغل قرار دارند، ممنوع است.

فرماندار الیگودرز با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان گفت: مشاغل سه و چهار تعطیل می باشند و در صورت رعایت نکردن دستور العمل های بهداشتی واحدهای صنفی متخلف پلمپ و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان/ مشاغل سه و چهار در الیگودرز تعطیل شد

لرستان/ مشاغل سه و چهار در الیگودرز تعطیل شد