مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 10:352021-07-22ورزشي

سند توسعه فوتبال ساحلی کشور تدوین شد/ قوانین جدید FIFA به ضرر تیم ملی است


سند توسعه فوتبال ساحلی ایران توسط، حمید رضا زارعی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ساحلی تدوین شد.

- علیرضا زارعی درگفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس، در مورد تدوین سند توسعه فوتبال ساحلی کشور اظهار داشت:  بر اساس نیاز  کشور و اینکه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران یکی از برترین تیم های ملی در سطح جهان است و بر اساس نیاز این رشته نزدیک به 2 سال به اتفاق برخی از دوستان و همچنین مدیران سابق ،فعلی فدراسیون فوتبال،کمیته های فوتبال ساحلی، مربیان و پیشکسوتان بر روی موانع و پیشرفت توسعه فوتبال ساحلی کار کردیم و در نهایت این سند استراتژی توسط افراد نخبه فوتبال ساحلی و تنی چند از اساتید مدیریت ورزشی به مرحله اتمام رسید.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: برای تدوین این طرح جلسات زیادی با پیشکسوتان، مربیان، مدیران باشگاه های کشور و همچنین اساتید دانشگاهی داشتیم تا بهتر بتوانیم نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم.

بعد از شناسایی نقاط ضعف قوت نقاطی را که بعنوان تهدید در مورد توسعه فوتبال ساحلی بود را شناسایی کرده و توانستیم با استراتژی های مناسب این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

حال باید مسئولین فوتبال ساحلی  نسبت به توسعه و بهره وری منابع انسانی مدیریت فنی و تخصصی، ابعاد نظام یک پارچه مدیریت استعداد و تسهیل مسیر ترقی بازیکنان و طراحی و استقرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند توسعه فوتبال ساحلی کشور تدوین شد/ قوانین جدید FIFA به ضرر تیم ملی است

سند توسعه فوتبال ساحلی کشور تدوین شد/ قوانین جدید FIFA به ضرر تیم ملی است