مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 09:552021-07-22سياسي

مشکل آب آشامیدنی و اراضی موقوفه زنگی آباد به زودی برطرف می شود


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از حل مشکل آب شرب شهر زنگی آباد، تعیین تکلیف زمین های موقوفه و مسیر جاده کرمان به زنگی آبادی در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی امروز در نشست بررسی مشکلات شهر زنگی آباد با حضور استاندار کرمان افزود: پل شاهرخ آباد به دلیل معارض بودن مالکیت زمین های مربوط با موقوفه ها با مشکلات متعددی روبه رو شد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توضیح این مهم به استاندار کرمان اظهار داشت: چندین نشست با معاون عمرانی برگزار کردیم که تنها مشکل ما همکاری نکردن نماینده موقوفه برای آزادسازی زمین به منظور بازگشایی مسیر زیرگذر پل شاهرخ آباد- زنگی آباد است.

وی با بیان اینکه پیشنهاد دادیم کار با قیمت کارشناسی انجام شود که متاسفانه نماینده موقوفه این کار را انجام نداد و این مهم موجب شد کار تاکنون عملیاتی نشود، خطاب به استاندار گفت: پیشنهاد ما این است دستور فرمایید با توجه به اینکه اخیرا مسؤولیت اداره زمین های این مجموعه توسط سازمان اوقاف در اختیار این اداره کل قرار گرفته است، در اسرع وقت نشست مجددی برگزار و در فاز نخست با نظر کارشناسی و در غیر این صورت از طریق مصوبه شورای تامین به دلیل آثار و پیامدهایی امنیتی و کشته شدن انسان های زیادی در این مسیر این موضوع در قالب مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب آشامیدنی و اراضی موقوفه زنگی آباد به زودی برطرف می شود

مشکل آب آشامیدنی و اراضی موقوفه زنگی آباد به زودی برطرف می شود