موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-22بين الملل

تدابیر امنیتی جدید شبکه آبرسانی اسراییل از بیم حملات سایبری ایران


شرکت سیگا از این پس مسئولیت دفاع از تاسیسات زیربنایی آبرسانی اسراییل در برابر حملات سایبری احتمالی را بر عهده خواهد داشت.

- شرکت سیگا از این پس مسئولیت دفاع از تاسیسات زیربنایی آبرسانی اسراییل در برابر حملات سایبری احتمالی را بر عهده خواهد داشت.

در پی حملات سایبری سال گذشته به شبکه آبرسانی اسراییل، اداره آب اسراییل یک شرکت امنیت سایبری را برای افزایش تدابیر امنیتی شبکه آبرسانی خود به استخدام درآورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از وب سایت تایمز اسراییل ، شرکت اسراییلی SIGA OT Solutions (سیگا) روز چهارشنبه (دیروز) با اعلام این خبر از امضای قرارداد همکاری با اداره آب اسراییل خبر داده است.

این قرارداد در پی حمله سایبری سال گذشته به تاسیسات آبرسانی اسراییل منعقد شده؛ حملاتی که منابع اسراییلی انگشت اتهام را به سمت ایران نشانه رفته و هکرهای ایرانی را متهم به حمله سایبری کردند.

حالا با قرار داد جدید قرار است یک شرکت امنیت سایبری برای محافظت از ماشین آلات و تاسیسات آب اسراییل در برابر حملات احتمالی سایبری وارد عمل شود.

شرکت اسراییلی سیگا دیروز با صدور بیانیه ای با اعلام خبر امضای قرار داد با اداره آب اسراییل افزود: این قرارداد برای مقابله با تهدیدات سایبری به ماشین آلات و تجهیزات شبکه آبرسانی اسراییل و همچنین دفاع از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر امنیتی جدید شبکه آبرسانی اسراییل از بیم حملات سایبری ایران

تدابیر امنیتی جدید شبکه آبرسانی اسراییل از بیم حملات سایبری ایران