مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-22سياسي

استفاده مطلوب از پتانسیل های این نهاد می تواند بسترساز رونق تولید و توسعه شود


استفاده مطلوب از پتانسیل های این نهاد می تواند بسترساز رونق تولید و توسعه استان شود.

- ایسنا/لرستان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان گفت: استفاده مطلوب از پتانسیل های این نهاد می تواند بسترساز رونق تولید و توسعه استان شود.

دکتر امین سلاحورزیان در دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در لرستان با اشاره به ظرفیت های مختلف جهاد دانشگاهی در کشور و خصوصا استان بیان کرد: استفاده مطلوب از پتانسیل های این نهاد انقلابی می تواند بسترساز رونق تولید و توسعه استان شود.

وی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی در استان های مختلف کشور پروژه های کلانی را آغاز کرده و از جمله آنها می توان به طرح توسعه مشاغل خانگی اشاره کرد که لرستان یکی از استان های برتر در زمینه اجرای آن است.

سلاحورزیان خاطرنشان کرد: ما با آموزش متقاضیان و برقراری ارتباط آنان با کارآفرینان موفق و پیشرانان، اتصال به بازار این افراد را فراهم و رصد می کنیم.

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان، تشخیص و درمان ناباروری را به عنوان یکی از اهداف این نهاد در استان برشمرد و گفت: در این راستا با راه اندازی مرکز درمان ناباروری سعی در کاهش زمان و هزینه های درمان زوج های لرستانی داشته ایم و هم اکنون این مرکز در حال خدمات دهی است به طوری که از استان های همجوار نیز برای مداوا در این مکان حضور می ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده مطلوب از پتانسیل های این نهاد می تواند بسترساز رونق تولید و توسعه شود

استفاده مطلوب از پتانسیل های این نهاد می تواند بسترساز رونق تولید و توسعه شود