مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 07:502021-07-22ورزشي

کل گروه دوم لیگ دسته 2 تعلیق شده است، نه فقط پاس


مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: تنها تیم پاس از فعالیت فوتبالی تعلیق نیست بلکه تمام گروه دوم لیگ دسته تعلیق هستند.

- مهرداد شفیعی راد امروز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس از همدان با اشاره به اتفاقات رخ داده در هفته پایانی ویژه مورد بررسی قرار دهد.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور بیان کرد: در نهایت با توجه به حساسیت موجود تا اعلام نتیجه نهایی و بررسی مستندات، کل فعالیت لیگ دسته دوم فوتبال کشور در گروه دوم به حالت تعلیق درآمده است.

وی گفت: در همین راستا مدیران عامل، سرمربیان و سرپرستان 6 تیم نامبرده شده برای ارائه توضیحات و مستندات خود به کمیته اخلاق فراخوانده شده اند تا پرونده هفته آخر مورد بررسی قرار داده شود.

شفیعی راد با اشاره به شایعات تعلیق این 6 تیم از فعالیت های فوتبالی افزود: روال کمیته اخلاق فدراسیون بر این اساس است که تیم هایی که برای توضیخات در هر پرونده ای فراخوانده می شوند تا حصول نتیجه امکان فعالیت فوتبالی ندارند و این به معنی مجرم بودن آن تیم نیست.

وی یادآور شد: تاکنون شکایتی از بازی دو تیم پاس همدان و شاهین ماهشر به فدراسیون ارسال نشده اما کمیته اخلاق در راستای صیانت از فوتبال پاک به دنبال بررسی شائبات این بازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کل گروه دوم لیگ دسته 2 تعلیق شده است، نه فقط پاس

کل گروه دوم لیگ دسته 2 تعلیق شده است، نه فقط پاس