مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 تیر 1400 ساعت 05:202021-07-22سياسي

کرامات شهدا به صورت جامع جمع آوری شود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: توصیه من بر جمع آوری کرامات مستند شهدا است چرا که حجت و برهان قاطع برای همه مردم محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح پنج شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: رژیم سعودی در دوران خود حرم امن الهی را ناامن کرد که نمونه آن شهدای مناء و شهدای در حج خونین، سقوط جرثقیل در مسجدالحرام است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: بسیاری از شهداء ما دارای کراماتی هستند که غیر قابل انکار است که درخواست ما جمع آوری این کرامات به صورت مستند، مستدل و منتشر کردن آن در جامعه و برای همه گروه ها است.

عبادی با اشاره به اینکه انبیاء با آیات و بینات مختلف مبعوث شده اند که دلایل فلسفی، فکری و فطری دارد، ادامه داد: علی رغم این همه استدلال خداوند انبیاء را مجهز به معجزه کرد تا به نوعی حجت را بر همه مردم چه عالم و یا عامی تمام کرده باشد.

وی افزود: جامعه اقشار مختلف با بهره مندی متفاوت از علم دارد ولی کرامات مستند شهداء می تواند برای همه حجت و در حقیقت یک برهان قاطع باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در جمع آوری کرامات شهدا اقداماتی انجام شده ولی کافی نیست، یادآور شد: باید فرصت خدمتگزاری به خانواده شهداء و ایثارگران و خدمت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرامات شهدا به صورت جامع جمع آوری شود

کرامات شهدا به صورت جامع جمع آوری شود