مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 10:552021-07-21بين الملل

افشاگری اسنودن درباره دروغ شرکت سازنده جاسوس افزار پگاسوس


کارمند سابق سازمان اطلاعات آمریکا دروغ شرکت صهیونیستی سازنده جاسوس افزار پگاسوس درباره غیر ممکن بودن هک گوشی های رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه را فاش کرد.

- کارمند سابق سازمان اطلاعات آمریکا دروغ شرکت صهیونیستی سازنده جاسوس افزار پگاسوس درباره غیر ممکن بودن هک گوشی های رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه را فاش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، ادوارد اسنودن، افشاگر اطلاعاتی آمریکا و کارمند سابق سازمان اطلاعات این کشور مقیم روسیه در سخنانی ادعای شرکت اسراییلی NSO Group مبنی بر غیر ممکن بودن هک تلفن همراه جو بایدن رییس جمهوری آمریکا بر خلاف تلفن همراه امانوئل ماکرون، همتای فرانسوی وی توسط بدافزار پگاسوس را دروغ محض خواند.

وی در این باره تاکید کرد: کُدی که آیفون امانوئل ماکرون را هک می کند بر روی آیفون جو بایدن نیز به همین شکل کار خواهد کرد.

روزنامه واشنگتن پست اخیرا اعلام کرد که نام رییس جمهوری فرانسه در فهرست افرادی که هدف نرم افزار جاسوسی پگاسوس بوده اند، دیده می شود.

کمپانی فناوری NSO رژیم صهیونیستی که نرم افزار جاسوسی پگاسوس را طراحی کرده، می تواند از تلفن های همراه جاسوسی کند و گزارش شده دولت های دستکم 10 کشور خدمات پگاسوس را برای جاسوسی از روزنامه نگاران و اپوزیسیون به خدمت گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری اسنودن درباره دروغ شرکت سازنده جاسوس افزار پگاسوس

افشاگری اسنودن درباره دروغ شرکت سازنده جاسوس افزار پگاسوس