مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-21سياسي

امام جمعه مهریز: جامعه اسلامی باید مواظب فرهنگ سازی های غلط دشمنان باشد


امام جمعه مهریزبا بیان این که امروزه آمریکایی ها در جبهه مقاومت ذلیل همه کشورها به خصوص ایران اسلامی شده است، گفت: جامعه اسلامی باید مواظب فرهنگ سازی های غلط دشمنان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های عید قربان با تبریک این عید سعید اظهار کرد: امروزه آمریکایی ها در جبهه مقاومت ذلیل همه کشورها به خصوص ایران اسلامی شده است.

وی افزود: دشمن امروز در فرهنگ، دین و دیانت مردم نفوذ می کند و با ترویج فرهنگ غلط می خواهد به مقاصد  شوم خود دست پیدا کند.

امام جمعه مهریز گفت: امسال که آل سعود به هدف شوم خود رسید و غربت نیز از سرو روی خانه خدا می بارد باید مواظب فرهنگ سازی های غلط دشمنان باشیم.

حجت الاسلام محی الدینی در ادامه با اشاره  به این که شهدای ایران با مقاومت در برابر دشمنان ایستاده اند تصریح کرد: آمریکا دیگر توان مقاومت در برابر مسلمان را ندارد؛ زیرا آنها از قرآن درس گرفته اند و الگوی خود ر ا مقاومت قرار داده اند.

وی با اشاره به این که در مراسم حج حاجیان با  پرتاب سنگ به هوای نفس او را از خود دور می کردند خاطرنشان کرد: امسال که این مراسم در مکه مکرم برگزار نمی شود دفع شیطان قدرت طلب در همه مکان ها با توفیق از خداوند متعال امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مهریز: جامعه اسلامی باید مواظب فرهنگ سازی های غلط دشمنان باشد

امام جمعه مهریز: جامعه اسلامی باید مواظب فرهنگ سازی های غلط دشمنان باشد