مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 16:252021-07-20حوادث

صدور حکم قصاص انگیزه تیراندازی


خانواده قاتل وقتی نتوانستند اولیای دم مقتول را مجبور به رضایت و گذشت کنند در اقدامی عجیب یکی از اعضای این خانواده را با شلیک گلوله مجروح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سرهنگ حمید افرامن رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس عنوان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی منجر به جرح در یکی از خیابان های منتهی به میدان گل سرخ شیراز در ساعت 11 روز شنبه 26 تیرماه، بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری 20 گل سرخ برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند .

مأموران در بررسی های اولیه مطلع شدند 5 مرد ناشناس به دلیل کینه توزی و اختلافات قبلی به سمت فردی تیراندازی و با سلاح کمری وی را مجروح کرده و قبل از حضور پلیس از محل حادثه متواری شدند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ضاربان این پرونده دستگیر شده اند گفت: همدستان ضارب اصلی دستگیر شده اند اما ضارب اصلی هنوز متواری است و بنابر دستور فرمانده انتظامی استان دستگیری وی در دستور کار جدی پلیس قرار گرفته است.

سرهنگ افرامن درباره شایعات فضای مجازی مبنی بر اینکه مضروب، قاضی دادگاه بوده نیز گفت: مرد مجروح قاضی نبوده است و با انتشار دهندگان چنین اخباری برابر قانون برخورد خواهیم کرد.

وی درباره علت و انگیزه این تیراندازی گفت: بررسی مأموران مشخص کرد که یکی از بستگان متهمان به تیراندازی مدتی قبل مرتک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم قصاص انگیزه تیراندازی

صدور حکم قصاص انگیزه تیراندازی