مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1400 ساعت 15:152021-07-20سياسي

حال و هوای حرم رضوی در روز عرفه؛ نوای یارب زائران زمین و آسمان را به هم گره زد


امروز ملائک حامل توبه ها و آرزوهای فراوانی هستند و در این گوشه از بهشت چه دل هایی که با گوشه چشم ترشان حاجت روا به خانه می روند و چون پرنده ای سبکبال این بهشت رضوی را ترک می کنند.

- از رحمت خدا در بین جوانان گفت: جوانی نزد امیرالمومنین(ع) رفت و گفت مرا پاک کنید، حضرت فرمود از چه چیزی تو را پاک کنم، گفت گناهی مرتکب شده ام شما حد الهی را بر من جاری کنید که پاک شوم، حضرت امیر(ع) فرمودند چه طهارتی بالاتر از توبه، به خدا قسم اگر بین خودت و خدا توبه کنی بهتر از این است که توسط من حد الهی بر تو جاری شود.

حسینی قمی افزود: اگر خدایی نکرده ندایی در گوش شماست که می گوید خدا شما را نمی آمرزد و گناهان شما سنگین است، یقین داشته باشید که این وسوسه شیطان است.

این سخنران حرم روایت های متعددی از اشتیاق پروردگار و پذیرش توبه بندگان را متذکر شد و گویی درهای رحمت الهی که امروز به سمت زمین باز شده است را توصیف می کرد.

دعای عرفه امروز در حرم امام مهربانی ها را حجت الاسلام اسلامی فر می خواند، این ذاکر اهل بیت با ترجمه فرازهای دعای عرفه اباعبدالله(ع) دل و ذهن زائران را متوجه معانی عمیق این دعا می کند و صدای ناله و زاری زائران به درگاه الهی حال و هوای معنوی غریبی را در این بارگاه ملک پاسبان رضوی ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای حرم رضوی در روز عرفه؛ نوای یارب زائران زمین و آسمان را به هم گره زد

حال و هوای حرم رضوی در روز عرفه؛ نوای یارب زائران زمین و آسمان را به هم گره زد